Kodowanie w bibliotece  uczniów z klasy IIa

Programowanie w bibliotece to kolejna oferta edukacyjna, z której w tym roku szkolnym korzystali uczniowie z klasy IIa z wychowawcą. Nauka podstaw programowania została  uatrakcyjniona poprzez dostęp do nowoczesnych pomocy edukacyjnych, takich jak roboty czy gry planszowe. Gra Scottie Go! umożliwiła  prowadzenie ciekawych zajęć bez komputera, przy zastosowaniu tabletów, w formie zabawy i z elementami rywalizacji. Z kolei roboty Photon to nowoczesne innowacyjne zabawki edukacyjne. Na zajęciach pani Joanna Krupińska wprowadzała również elementy zabaw ruchowych z wykorzystaniem maty edukacyjnej i specjalnych fiszek. Organizatorem projektu jest Fundacja Rozwoju Społeczeństwa Informacyjnego. Uczniowie podczas ostatnich zajęć z kodowania podziękowali p. dyrektor Mirosławie Szymczak i p. Joasi za zorganizowanie bardzo ciekawych działań edukacyjnych związanych z nowymi technologiami.