Wycieczka uczniów z klasy 2a i 2b.

Wycieczka uczniów z klasy 2a i 2b do palmiarni w Poznaniu została zorganizowana 02 czerwca 2022  roku. Głównym celem wycieczki było pogłębienie wiedzy przyrodniczej poprzez bezpośrednią obserwację oraz uświadomienie uczniom różnorodności gatunkowej świata roślin. Palmiarnię zwiedzaliśmy z panią przewodnik, która pokazała nam różne ciekawe rośliny tropikalne, bananowce, rośliny owadożerne, palmy, sagowce, wiele gatunków kaktusów i storczyków. Zobaczyliśmy również jak wygląda i rośnie liść laurowy, pieprz, kawa i kakaowiec, z którego produkuje się czekoladę. Atrakcją były akwaria z żółwiami, terraria z gadami, papugi, ryby w oczkach wodnych i w akwariach. Na zakończenie wizyty  w Palmiarni obejrzeliśmy  wystawę motyli.  Potem odbyliśmy w promieniach wiosennego słońca spacer po parku Wilsona. Następnie udaliśmy się na  Rynek i podziwialiśmy trykające się na Ratuszu ,,koziołki poznańskie” oraz posłuchaliśmy hejnału Poznania. Oczywiście nie mogło zabraknąć zakupu pamiątek, w których dominowały tradycyjne koziołki. Trochę zmęczeni i już głodni pojechaliśmy  do restauracji McDonald’s. Wszyscy pełni wrażeń i nowo nabytych doświadczeń wrócili do domów.